dimecres

Port Aventura


PORTAVENTURA 

Hola sóc Juanjo i ara explicaré el que faria al PortAventura amb tots els alumnes que hem votat que anéssim al lloc que s’ha votat.

Jo tinc el passi Premium que consisteix en això: Quan hi ha cues llargues, tinc la boníssima sort de que puc fer skipping tail i agafar-me un gran avantatge.
I en les atraccions que m’agradaria pujar són: King Khajuna, Maranello Grand Race, Shambala, Rapid Race, Thrill Towers, Tutuki Splash, Silver River Flume.
I en les atraccions que em donen una miqueta de pànic són:
Hurakan Condor i Red Force. 
I per finalitzar m’agradaria muntar amb l’Unai, La Lola i la Ainoa.







4 comentaris:

Unknown ha dit...

Juanjo,

vols dir que pujaràs a totes aquestes atraccions? ..... ets valent?

A mi m'agraden molt les atraccions també pujaria a tot arreu amb tú!

JUANJO ha dit...

Ui, no sé jo si pujaré però ho intentaré i serà depèn de què atraccions

Jose ha dit...

Hola Juanjo,

doncs jo no sóc massa d'atraccions... a mi m'agrada més els espectacles o les atraccions que no siguin massa mogudes....

Jose ha dit...

Hola Juanjo,

doncs jo no sóc massa d'atraccions... a mi m'agrada més els espectacles o les atraccions que no siguin massa mogudes....
Ets molt valent!!!!