dimarts



LOTERIA DE NADAL SIEI

El sorteig de la loteria és una cosa que fem
els alumnes que són de la SIEI, els premis que 
et poden tocar un pernil o una cistella de nadal, és 
a dir, el que fan tots els establiments o col·legis.
Altres anys han guanyat; 
2016: Jose García i Alba Marches
2017: Dani Gómez i Jose Gómez
2018: Amparo i Ainhoa
Jo li he venut una part a la meva família i una altra
part als professors tant de primaria com de secun-
daria i també li he venut a la Elisa Pedrosa (mare de 
l’alumne Aleix Pedrosa). I finalment, el que he fet per
vendre és el que he explicat, primer als professors; segon pas,
a la meva família i per últim vendre-ho a la mare de l’Aleix.

I aquest any ha tocat a: 

2019 - Abuela del Raúl Jurado (cistella)
Tieta de la Gisela Serrano (pernil) 




JUANJO RAMÍREZ 

3 comentaris:

Xavi ha dit...

Moltes felicitats a les famílies guanyadores!!!

Amparo ha dit...

OH! Juanjo, aquest any no m'ha tocat i mira que estava bo el pernil. A la meva família li va encantar. I a mi em va fer molta il·lusió perquè mai m'havia tocat res i a més vas ser tu qui en va vendre el número.
Enhorabona als guanyadors d'aquest any!!!

Escola Joan XXIII ha dit...

Nois!!! Aquest any com ja sabeu he de fel.licitar als que us heu esforçat en vendre, però hi ha hagut 3 persones que no s'han esforçat gens.
És una activitat que fem per vosaltres... si no la sabeu aprofitar valorarem si la farem el curs vinent.

Fel.licitats a les famílies guanyadores!!!!!