dilluns

REFLEXIÓ JUANJO


REFLEXIÓ

Hola, sóc Juanjo i ara us explicaré el que he
fet els dies 5 i 6 de novembre de
2019. Primer, el fet que va ocórrer va ser aquest:
Quan vaig estar al pati a l’hora del menjador, 
estava jugant a futbol, li vaig trencar el mòbil a 
un nen que es deia Iker Gómez Cobacho 
 després, a l’hora del pati, 
li vaig pegar un cop de puny al Raül 
i després li vaig donar un altre cop de puny
a Paula García Hurtado, que m’agradaria fer activitats amb 
ella.
Les coses que em posen nerviós són:
Quan no em deixen jugar
Quan em piquen
Quan és un aniversari
i unes quantes coses més.

 Un petó a tots els del cole, Juanjo Ramírez

Activitats amb Paula









4 comentaris:

Unknown ha dit...

...la plutja, el vent, les vacances, el jiji-jaja... també et posen una mica nerviós, eh?
Ara toca posar-se les piles i tornar a treballar com a l'inici del curs, ànim que pots fer-ho molt bé!

Jose ha dit...

Hola Juanjo!! Abans de tot és molt important l'esforç que estàs fent per anar millorant a nivell de classe. Molts ànims campió!!!

Amparo ha dit...

Ai, Juanjo, Juanjo, a veure si vas aprenent que s'ha de pensar abans d'actuar. Suposo que amb aquest escrit has volgut demanar perdó a les persones a les quals has fet algun mal. Espero que a mesura que et vagis fent més gran aquestes cosetes no passin tant, perquè al final tu també surts perjudicat (parte).

Escola Joan XXIII ha dit...

Juanjo,

ja saps que et un crack en els estudis, però el que has de millorar és el comportament a l'aula, sobretot al grup gran, sinó de cara a acabar la ESO que farem?