divendres

manga



EXPOSICION DEL MANGA

HOLA SOY AINOA LEAL HOY VOY HABLAR DE COMO MA IDO EL SALON DEL MANGA 
ABIA MUCHA GENTE Y MUCHOS DULZES JAPONESES Y ME ICE UNA AMIGO QUE LE VENDI UNA ENTRADA FUIMOS MI TIA LA TAIS,SU NOVIO QUE SE LLAMA ECTOR,MI PRIMA Y YO.
MI HERMANA GOMITO EN EL TREN  Y ME DIO ASCO Y ESTUBIMOS MAS DE 1 HORA
Y AL FINAL LLEGEMOS A LO DEL MANG Y TENIAMOS 5 ENTRADAS Y SBRABA UNA ENRADA Y BIMOS A UN CHICO QUE ESTA DISFRAZADO DE UN PERSONAGE QUE YO SABIA DE QUE ESTABA DIFRAZADO .
Y ABIAN COMICS,ROPA DE ANIMACION,GOROS,TRAJES DE INSTITUTO DE JAPON,POSTERS QUE ERA DE TODAS LAS SERIES QUE HE BISTO JEJEJE HE VISTO CASI TODAS LAS SERIES.
ADEMAS A MI ME GUSTA UNA SERIE DE MANGA QUE SE LLAMA JUNJO RMOANTICA,JUNJO TERRORISTA .


AINOA LEAL LEIVA (1er ESO)


8 comentaris:

Unknown ha dit...

Ainoa, què interessant el que expliques. Quan han deixat de plorar-me els ulls pels colors (i alguna/es) faltes d'ortografia, he pogut gaudir de la lectura. Espero que el pròxim article ens expliquis més coses sobre aquesta sèrie que t'agrada.

Joan ha dit...

Guau!
Què xulo, la meva filla també hi va anar. Segur que t'ho vas passar genial!!

vallas atletismo ha dit...

Que divertit!! Jo també vaig anar i m'ho vaig passar molt bé. Quina zona et va agradar més?

Jose ha dit...

Hola!! a mi també m'agrada el manga i en el seu dia vaig anar al salö del Manga. Si t'agrada tot aquest món aquell saló és una passada!!!

Amparo ha dit...

Molt bé Ainoa, veig que a tu i a la Lola us agrada el Manga.
Suposo que vas disfrutar molt de l'estada a Barcelona.
On era el saló del Manga aquest any (el lloc concret, vull dir)?

Escola Joan XXIII ha dit...

Ai Ainoa! m'has fet riure amb aquest comentari teu del blog, ets tan esponània!

Ivan ha dit...

Ainoa que xulo aquest comentari.

Ivan ha dit...

Ainoa que xulo aquest comentari.