dimarts

JUANJO

NOUS PROPÒSITS DE L'ANY 

Hola, sóc Juanjo i l’any anterior 2018 no va anar gaire bé perquè vaig tindre moltes incidències i van passar moltes coses, per això vull posar alguns propòsits per a l’any 2019 i millorar l’actitud i les notes al segon trimestre, son aquests:
· Millorar la comprensió lectora
· No tindre cap parte
· No tindre cap expulsió
· Millorar el anglès

· Millorar la resolució de problemes

REGALS NADAL
Hola a tots, ara us faré uns comentaris sobre els meus regals de nadal, és a dir, els regals que m’han portat els reis mags.
A mi m’han regalat uns quants regals perquè m’he portat bé aquests anys i m’han regalat un ordinador “netbook” amb sistema operatiu windows 10, un usb 32gb, un ratolí per a l’ordinador portàtil , una lenovo pad 4 10 i per finalitzar una pilota de la lliga d’aquest any (2018-19).

6 comentaris:

Escola Joan XXIII ha dit...

Juanjo, m'agrada molt la reflexió que has fet sobre els nous propòsits de l'any 2019. Ara ja saps, a aplicar les tècniques que ja saps en moments de nervis i segur que podràs complir el que et proposes!

Erika ha dit...

Molt bons propòsits Juanjo! Segur que el 2019 és un bon any!

Unknown ha dit...

Segur que ho aconseguiràs, Juanjo, cada any millores el teu comportament i l'any 2019 serà un bon any. Ara a posar-se les piles!!!

Anònim ha dit...

Bons propòstits Juanjo !!!

Ara cal posar en pràctica tot allò que creus que has de millorar i veuràs com les coses et van molt millor.

Endavant i molts ànims !!!

Joan F

Josep ha dit...

Ànims Juanjo! Amb voluntat tot ho pots fer!

Jose ha dit...

Em sembla molt bé aquests propòsits, peró com diu també Joan F, ara els has de ficar en pràctica!

Ànim campió!!!