divendres

JUANJO RAMIREZ


Descripció Juanjo (curs 18-19)



Hola, sóc Juanjo Ramírez Blanco i tinc 11 anys.
Les meves aficions són l' economia, les matemàtiques i el futbol.
La meva data de naixement es el 21 de novembre del 2006 a les 10h del matí i vaig nèixer a Tarragona, amb pare andalús i mare de Castella i Lleó.

                             Setmana 20-26 novembre de 2006
dl.  dm.  dc.  dj.  dv.  ds. dg.
20   21   22   23  24  25  26


De gran m'agradaria ser veterinari.

El meu caràcter és: Amable - intel·ligent – juganer - treballador

Els meus menjars preferits són: El frankfurt, l'hamburguesa i les croquetes

Els meus artistes preferits són: Becky G, Bad Bunny, Ed Sheeran, Dire Straits, Karol G i Ana Guerra

Els meus quatre esports preferits són: Bàsquet, Futbol, Hòquei i Esquaix

Llocs on m' agradaria viatjar: Pekín, Inglewood, London, Moscú i Osaka.

Llocs que m'agraden: Hotels, restaurants, papereries, botigues de telèfons, centres comercials, botigues d'animals i camps per a fer esport




 



8 comentaris:

susanna ha dit...

Juanjo!
ja estàs fent ESO!!
Et desitjo a tu i a tots els companys que tingueu un molt bon curs i a seguir treballant, aprenent i creixent com a persona.

Ens veiem per l'escola.
Susanna

Amparo ha dit...

Juanjo, ben arribat a la SIEI de Secundària. Com passa el temps...
M'ha agradat molt tot això que expliques.
Continua amb tant interès per totes les coses.

Ane Casado ha dit...

Hola Juanjo!!! A mi també m'agraden molt els Dire Straits! Qué bé que sonen les guitarres eh!!

Mireia ha dit...

Hola Juanjo!
M'ha agradat molt llegir la teva descripció, jo sóc fan d' Ed Sheeran!

Xavi ha dit...

Enhorabona Juanjo!! Aquest comentari és genial i està molt ben escrit! Espero que aquesta nova etapa et vagi perfecte! ;)

Escola Joan XXIII ha dit...

Hola Juanjo,

m'agrada molt la teva descripció.
A la SIEI estem molt contents de tenir-te i que et segueixis portant tant bé com fins ara.

Anna

Jose ha dit...

Hola Juanjo,

Benvingut!!! Segur que aportaràs moltes idees al blog!!!

Neus Bofarull ha dit...

Hola,Juanjo, ens vam veure l'atre dia i vaig estar molt contenta perque feia molt que no et veia i em va fer molta alegria.Petonets.