dijous

Alumnes nous


ALUMNES NOUS 


Aquest any tenim 7 alumnes nous a la USEE us els presentem!!! 


GISSELA JURADO

Hola hoy os presentaré a la Gisela J., la nueva alumna de primero de la eso. Este año hay siete  alumnos nuevos de la USEE, seis son de primero, y una de segundo de la eso.
La Gisela   lleva gafas y aparatos  de oídos, lleva pelo  corto,  es muy habladora y muy nerviosa .
Le gusta mucho el  fútbol.

Saida, Alex


Leyre Ruiz Gomez

Hola me  llamo Leyre, tengo 12 y soy amable, simpática y divertida. Mi comida favorita son los macarrones. Mi deporte favorito es el basquet. Mi música favorita es despacito. Mis asignaturas favoritas son plastica, mates, catalán gimnasia y sociales. Mi libro favorito es la FNrozen. Mi película favorita es la Frozen.

Jose Gomez Benitez




Mohamed

Mohamed tiene 12 años, es muy hablador y buen estudiante. Va a la clase de primero A, con Gisela J. Le gusta viajar,ha estado en Francia y Marruecos. Es aficionado al fútbol y seguidor del F.C. Barcelona. No tiene hermanos y vive en Bonavista. Es muy responsable en la escuela aunque a veces se despista en clase.

Juanjo Delgado 




TONI FERNÁNDEZ MUÑOZ

Hola me llamo Antonio, pero me gusta que me llamen Toni. Soy nuevo en la USEE. Tengo varios hermanos. Tengo 12 años, tengo un perro y mi comida preferida son los espaguetis. Me gustan mucho los animales, normalmente me gusta viajar a sitios como Barcelona. Soy buena persona y me gusta la música flamenca.








Gisela Serrano

la Gisela Serrano  es una de las nuevas alumnas  de la usee. Tiene 12 años  
va primero de la eso  con el Toni de La usee  le gusta  jugar  al Mario cros y a Mario galaxias  a tiene  una mascota que es un perro y le gusta comer las patatas bravas y los macarrones  le gusta escribir   y pintar.
Tiene una hermana que es más mayor que ella y que va un ciclo formativo.

Alex Ortega 



ARANTXA  LARA
Hola me llamo Arantxa soy nueva en la USEE, tengo 13 años y me gusta king boxing, tengo varios hermanos y hermanas y vivo en Bonavista. 

Ivan Garcia


ANIEL LLECHA

Hola sóc l'Aniel, vinc de l'escola de la Canonja, sóc una mica tímid i bon estudiant.
Estic molt content de venir a l'escola, m'agraden molt els animals i tinc una gossa que es diu Kira. 
M'agrada anar a l'hort i a arreglar en jardí, també m'agraden molt els trens i les locomotores. 

Izan 








7 comentaris:

Amparo ha dit...

Pues sí que ha aumentado el grupo! Ya podéis formar dos equipos de fútbol sala o de basquet.
Espero que os lo paséis bien y que aprendáis muchas cosas interesantes para vuestra vida.
Ánimo y que tengáis un muy buen curso

Jose ha dit...

Benvinguts a tots!!! Estic segur que a la USEE n'aprendreu moltissismes coses i us divertireu!!

Neus Bofarull ha dit...

Desde l'edifici de Primària volia donar l'enhorabona al nous alumnes que ja han passat a Secundària i estan en aquesta USE.Alguns d'ells han estat els meus alumnes i a quasi tots i totes els conec personalment. Animar-los a participar i a gaudir de nous coneixements i experiències i sabeu que desde Primària estem pendents dels vostres porgressos. Ànims,nois i noies! Neus Bofarull.

Mireia Valls ha dit...

Hola!
Encantada de conèixer-vos a tots! Ni que a alguns ja us coneixia... La Leire, el Mohamed, la Gisela S...
Us desitjo a tots que tingueu un bon curs!

susanna ha dit...

Hola,

me n'alegro que us aneu fent grans i que ja sigueu alumnes de la ESO, alguns vàreu passar per la meva classe; d'això ja fa uns anyets!!

Només desitjar-vos que tingueu un molt bon curs 2017-2018 i engrescar-vos a estar MOTIVATS per seguir endavant!!

Una abraçada molt forta i SORT!!

Susanna

Escola Joan XXIII ha dit...

Hola!

quin munt de cares noves eh? quin canvi amb l'any passat oi?
què us sembla als veterans tenir tants companys nous?
I als nous companys esteu contents a l'aula?

Jose ha dit...

Benvinguts a tots!!!!