dilluns


EL NÀSTIC

El dia 8 de febrer van anar al camp del gimnastic per visitar lo
per veure l'entrenament,abans de anar a veure vam jugar un partit de futbol amb els nens de la usee de primària i de secundaria, desprès de veure el entrenament ens hem fet una foto amb els jugadors del gimnastic  desprès una entrevista a la sala de premsa i els vam preguntar coses desprès vam anar a un parc del Francolí on hi havia una tirolina i vam jugar,  també unes partides de "escondite", desprès vam anar a un camp de futbol de pedra que hi havia prop del parc i vam fer jocs cooperatius.


IZAN DOMINGUEZ 





6 comentaris:

Amparo ha dit...

Qué bé que us ho vau passar. I els jugadors, una canya, oi?
Em sembla una idea estupenda que feu coses les dues USEEs juntes.

Anònim ha dit...

Que bé que us ho passeu!
A la propera m'ho dieu, que vull venir!
Aleix

plinius ha dit...

Quina sort tenen els jugadors del Nàstic de poder rebre tan il·lustre visita!

Jose ha dit...

Nàstic, Nàstic crida l'afició!!!! Quina excursió més xula!! Com m'haguès agradat a anar amb vosaltres.
Segur que que no ho oblidareu mai!!

Joan Farré ha dit...

Hola xics !!!

Molts de vosaltres ja m'heu anat explicant lo bé que us ho vau passar en aquesta sortida. És molt interessant que aquests jugadors, que moltes vegades només els podem veure per la tele, s'apropin a nosaltres i ens poguem apropar a ells.
Aquells que ens agrada el futbol i a més som del Nàstic, ens alegra molt que tant el club, com els jugadors us tractessin tant bé.
Força Nàstic !!!

Laura RG ha dit...

Hola,
Quina sort vam tenir de veure als jugadors del Nàstic de Tarragona. Sóc Iván i estic ensenyant a una profe que es diu Laura el blog...

Iván.

Hola!!

Sóc la Laura, logopeda de l'Ivan i m'està encantant el vostre blog, que guay! quines excursions més xules feu i que bé escriviu, endavant!!!

Laura.