dimarts

Mi nombre es  Abdela Bazzzine, tengo 17 años y este es mi último año en el instituto. Quiero explicaros mi afición que es jugar al rugby.  Entreno  en el Club de Tarragona que esta en la laboral, tengo  tres entrenadores que son los mejores entrenadores,  cada uno tiene su habilidad;  uno enseña técnica de ataque, otro  otra técnica que es la leña , otro es el que sabe de todo.
Cuando  voy a entrenar  me esfuerzo mucho para ser útil en los partidos y aprender muchas cosas en rugby,  por que no es fácil aprender, cada cosa tiene sus cosas y poco a  poco aprendo muchas cosas gracias los entrenadores  que lo explican. Cada detalle y todo lo que explican lo hacemos.  Los partidos cuando algo no funciona lo practicamos  cuando entrenamos y así lo practicamos en  los partidos y salen bien las jugadas.
Migran sueño es ser jugador profesional y cada partido doy el máximo de mi esfuerzo.




6 comentaris:

profedemates ha dit...

Qué bien Abbdela, ojalà consigas tu sueño

Unknown ha dit...

Abdala, et fel.licito per el teu escrit, de ben segur que si t'esforçes aconseguiras les metes que et proposis, segueix així.

Joan Baldrich ha dit...

Molt bé Abdela! Sé que t'hi esforces molt i que els teus resultats són bons (m'ho han dit els propis entrenadors i en sóc testimoni). Ànims i endavant!!!!

Joan Baldrich ha dit...

Molt bé Abdela! Sé que ho estàs fent molt bé i que la teva progressió és molt valorada en el club. Endavant!!!

Montse ha dit...

Felicitats Abdela, ets un campió! Quina sort te el teu equip de tenir-te com a jugador!

JoanFaVi ha dit...

Hola Abdela.

Molts ànims. Fer esport i compartir-ho amb els amics i companys és una activitat molt saludable.

Segur que els teus entrenadors i companys estan molt ogullosos del teu treball i esforç. Segueix així.